BEKIJK ONZE

Tarieven

We bekijken bij Spik en Span per opdracht wat de volledige kosten uiteindelijk zullen zijn. We bepalen dat door o.a. te kijken naar wat voor type opdracht het is, de vervuilingsgraad, de middelen die gebruikt dienen te worden en de gevaargraad van een opdracht. Voor calamiteiten-opdrachten die z.s.m. uitgevoerd dienen te worden, wordt een bepaalde toeslag berekend. Dit gebeurt altijd in overleg met de klant. We proberen altijd een all-in-prijs door te geven aan de klant. Dit betekent dat alles in de prijs is berekend behalve de btw (en bijvoorbeeld het huren van een container). Denk aan beschermingsmiddelen, verschillende soorten chemicaliën, (medische) afvalkosten, rijkosten etc. Mocht een opdracht er in werkelijkheid toch anders uitzien dan besproken is, dan zullen we hiervan de klant op de hoogte houden. Een meerprijs wordt dus altijd van te voren overlegd met de klant. Rijkosten bedragen bij ons 30 euro per manuur.

Dieptereiniging (schimmel, ontlasting of andere vervuiling)

Vanaf: 300 euro

AANVRAAG >

Schoonmaak en desinfectie na lijkvinding of zelfdoding

Vanaf: 380 euro

AANVRAAG >

Duivenpoep verwijderen

Vanaf: 260 euro

AANVRAAG >

Verwijderen van nicotineaanslag

Vanaf: 260 euro

AANVRAAG >

Leegpompen en/of drogen van ruimtes bij waterschade

Vanaf: 300 euro

AANVRAAG >

Schoonmaak na een verzamelstoornis / hoarding

Vanaf: 380 euro

AANVRAAG >

Wietplantages ontruimen

Vanaf: 380 euro

AANVRAAG >

Lijkgeur verwijderen

Vanaf: 380 euro

AANVRAAG >

Plaats delict schoonmaken

Vanaf: 380 euro

AANVRAAG >